Ajakfeltöltés

DÚS, TELT AJKAK

Hyaluronsavas ajakfeltöltés

Az ajkak az érzékiség szimbólumai, de nem minden nő születik dús, telt ajkakkal. Az ajakfeltöltés segítségével a vékony ajkak mérete és formája megváltoztatható, dúsabbá tehető. A töltőanyagok teltséget adnak az ajkaknak egy megbízható, gyors eljárásnak a segítségével.

A konzultáció alkalmával tisztázható, hogy pontosan milyen eredményt szeretnénk elérni az ajakfeltöltéssel. A vizsgálat alapján a bőrgyógyász eldönti, hogy milyen technikát és feltöltőanyagot használjon. Fontos, hogy a beavatkozás előtt tudomást szerezzünk arról, ha korábban már történt ajakfeltöltés, mert ez befolyásolhatja az ajakfeltöltéshez használatos anyag és technika kiválasztását. Ha bármilyen allergiás reakció volt már korábban, tudnunk kell róla. Aktív herpes esetén a szájfeltöltés nem végezhető el addig, amíg a betegség fennáll.

Az ajakfeltöltés során használt anyagok:

Ajakfeltöltésre elsősorban a hyaluronsav alapú gél töltőanyagokat ajánljuk. Hatásuk 0,5-1 évig tart. Az általunk használt töltőanyagok közül az orvos választja ki azt, ami a páciensnek leginkább megfelel.

Ajakfeltöltés menete:

A részletes konzultációt követően a bőrgyógyász akár azonnal elvégzi az ajakfeltöltést. Általában Lidocaint tartalmazó hyaluronsavat használunk, így nincs szükség érzéstelenítésre a kezelés előtt. Ha bármilyen allergiás reakció előfordult a lidocainnal kapcsolatban, pl. fogorvosi kezelésnél, mindenképpen jelezni kell! Ilyen esetben lidocain mentes feltöltőanyagot használunk.

A bőrgyógyász először a bőrt fertőtleníti, majd a bőr alá vékony tűvel bejuttatja a feltöltő anyagot, és masszírozással egyenletesen  eloszlatja. A szájfeltöltésnek többféle technikája ismert, melyek közül a páciens adottságainak és a kívánt eredménynek megfelelően választunk. A szájfeltöltés mindössze néhány percig tartó, minimális fájdalommal járó nem műtéti eljárás, mely után azonnal vissza lehet térni a mindennapi életbe. Az eredmény azonnal látható.

Az ajakfeltöltés kockázatai:

Az ajakfeltöltés során nagyon ritkán fordul elő komplikáció, szövődmény, pl. helyi duzzanat, bevérzés, bőrpír, zsibbadt érzés, viszketés, töltőanyag elmozdulása, becsomósodása, asszimetria,  ritkán allergiás reakció.

Ajakfeltöltés után:

Az ajakfeltöltés után előfordulhat a kezelt területen duzzanat, de ez általában 1 napon belül leapad. A kezelést követő 24 órában kerülni kell az erős gesztikulációt, a hideg és forró italok fogyasztását. A száj néhány napig még érzékeny lehet. Az ajakfeltöltés tartóssága egyéni, 6-12 hónap lehet, a hatás elmúltával ismételhető.