PRP kezelés

100%-BAN TERMÉSZETES MEGOLDÁS

PRP kezelés

Új módszer a fájdalmas ízületi panaszok kezelésére

Leggyakoribb mozgásszervi panaszok közé tartozik a váll, a könyök és a térd ízületeinek krónikus fájdalma, mozgásbeszűkülése, terhelési nehezítettsége. Az ízületi panaszokat az ízületi porc krónikus gyulladása, porcfelszín pusztulása (porckopás) és az ízületet alkotó egyéb elemek következményes bántalma okozza. Ezen állapotok a beteg hétköznapi életét megnehezítik, életminősségét lényegesen rontják.

A saját vérszérummal, trombocitadús plazmával történő kezelés a szépségiparban már régen elterjedt (lásd. Drakula-terápia, arcfiatalítás, ráncfeltöltés, PRP-kezelés), a szintetikus anyagokkal szemben lényegesen több előnnyel jár: nem testidegen, hanem saját anyag, allergiás reakciót nem okoz, tartósabb hatású, hosszabbtávú eredmények jobbak, panaszok csökkenése tartósabb.

A saját vérszérummal való kezelés alkalmazható térd, váll, boka, könyök, csukló és az ujjak ízületeinek krónikus fájdalmainak csökkentésére, porckopásos panaszok enyhítésére, kezelésére, sérülés utáni regenerációra, teniszkönyök, golfkönyök, reumás panaszok, ínhüvelygyulladások csökkentésére.

A PRP-kezelés (Drakula terápia) alkalmával néhány milliliter vért leveszünk a betegtől, ezt megfelelő módon kezelve, speciális steril egyszer-használatos eszközökkel trombocita dús plazmát nyerünk, majd az így kapott anyagot  a fájdalmas területbe, ízületbe injekcióval beadjuk. A eredmény kialakulása kissé lassabb, mint az egyéb anyagoké (szteroid, szintetikus ízületi porcpótlók), azonban lényegesen tartósabb, jobb, biológiai (saját). A PRP-kezelést meg kell ismételni 6 hét múlva még 2 alkalommal,  majd fél-1 évenként a fenntartó kezelést.

Figyelem: a beadott anyag minőségét garantáljuk (trombocitadús plazma). Nem szabad megelégedni a bizonyos rendeléseken beadott olcsó, minőséget nem garantáló anyaggal (itt csak a centrifugált plazmát adják be, ami nem tartalmaz vazoaktív anyagokat, így tulajdonképpen senmmit nem ér a kezelés).

PRP-kezelés alkalmazási lehetőségei:
– fájdalomcsillapítás
– sportsérülések
– sportolók rehabilitálása műtét után
– fájdalmas váll, befagyott váll
– Achilles peritendinitis
– krónikus könyöktáji fájdalmak (teniszkönyök, golfkönyök)
– térd: pocsérülés, szalagsérülés
– boka: porcsérülés, szalagsérülés