COVID-19 teszt

KORONAVÍRUS TESZTEK

Szerológiai és PCR tesztek

Vérvizsgálat: COVID-19 antivírus teszt

A COVID-19-ben szenvedő betegekben a SARS-CoV-2-re specifikus IgG antitesteket a 12 naptól lehet kimutatni és végig detektálni lehet a vírus ürítés alatt, illetve a fertőzöttséget követő hónapokban. Az IgG antitestek jelenléte lehetővé teszi azoknak a korábban megfertőződött betegeknek az azonosítását is, akik felgyógyultak a betegségből és valószínűsíthetően immunissá váltak rá. A teszt alkalmas azon személyek kiszűrésére is, akik tünetmentesen estek át a fertőzésen és valószínűsíthetően kialakult szervezetükben az immunitás.

A vizsgálat vénás vérből történik. Az eredmény kiadása 2 munkanapon belül történik, emailben vagy online.

Ár: 12 000 Ft

Kizárólag laboratóriumi vizsgálati eredmény alapján nem diagnosztizálható, vagy zárható ki semmilyen fertőzés, így a SARS-CoV-2-fertőzes sem. Az eredményeket egyéb adatokkal, pl. tünetekkel, egyéb tesztek eredményeivel és klinikai megfigyelésekkel együtt kell figyelembe venni. Diagnózist kizárólag orvos állíthat fel. Csökkent immunműködésű, COVID-19-ben szenvedő betegek esetében előfordulhat, hogy az antitestválasz késleltetett, illetve, hogy nem termelődik elegendő mennyiségű antitest ahhoz, hogy a teszt pozitív eredményt adjon.

koronavírus GYORSteszt

Tájékoztatjuk kedves betegeinket, hogy szeptembertől klinikánkon elindítjuk a SARS-CoV-2 koronavírus gyorstesztek elvégzését. A tesztekre előzetes időpont egyeztetést követően lehet jelentkezni.

• a szűrés kb. 15 percet vesz igénybe
  • az eredményt minél hamarabb, de maximum 8 órán belül közöljük

Ár: 9 500 Ft/fő

koronavírus ANTIGÉN GYORSteszt

Klinikánkon elérhetővé vált az európai gyártású Helix i-SARS-CoV2 antigén gyorsteszt, ami 15-20 perc elteltével kimutatja a koronavírussal való fertőzöttséget.

A Helix antigén gyorsteszt főbb jellemzői:
– gyors eredmény
– orrgaratból vett minta
–  a mintavétel előtt egy órával a dohányzás kerülendő
–  nem alkalmas a PCR teszt kiváltására (pl. műtét előtti kivizsgálás, hatósági házi karantén alól való mentesülés)

Kinek ajánlható az SARS-CoV2 antigén gyorsteszt?
ha olyan helyen jár/járt, ahol ismert a koronavírussal való fertőzöttség
ha közeli hozzátartozója koronavírussal fertőzött
ha koronavírusra utaló tünetei vannak
ha háziorvosa a teszt elvégzését javasolja